Bloggtorka

haft det lite smått körit nu ett tag så inte orkat bloggat!! och inser nu väl att ja inte kommer ha så mycket tid att blogga heller.
det har hänt en del grejjor nu under dom här tre veckorna då ja inte skrivit nått. har varit hemma i sundsvall en sväng och firat midsommar samt firat min födelse dag som va den 26 juni :D hade otroligt mysigt och roligt. vill igen!
men eftersom det gått så långe orkar ja inte skriva om allt. därför skiter jag i det...
jag har iallafall börjar jobbat på mälarpaviljongen i sthlm. och det går väl helt okej. det är grymt stressigt och tuft och framförallt jobbiga tider på dygnet. så jag har inte direkt något liv just nu... tyvärr :/ menmen blir väl skönt då man får lönen i hope.
börjar jobba kl 17 idag så sväng förbi om ni har vägarna förbi ;)
P.S. får se hur mycket jag kommer uppdatera bloggen.. har bloggtorkaaaa!!!!
//D

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Allt bra??



Btw fin blogg! :)

2010-10-14 @ 15:00:12
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0