17 skoldagar kvar <3

jobbet igår gick bra, väldigt mycket folk som kom. var runt 700 st tror jag så jag sprang runt heela kvällen. va så trött i fötterna efteråt:P men somnade gott!
känns skönt nu att skolan börjar få sitt slut. har bara ett prov kvar nu så är så skönt. slippa va så stressad o plugga som ett djur! så idag ska och har jag bara chillat :) funderar på att dra ner på coop och köpa en karra-påse. skulle va galet gott juuuh!! btw, ser fan fram emot nästa vecka. endast 2.5 skoldag!!! ledig torsdag o fredag såklart och imon går vi typ bara halvdag tror jag. tummen upp för det!
fan har ju inte vart ute i helgen heller! fett stolt och när jag tänker efter... det har varit grymt skönt faktiskt och vad har man missat egentligen?! INGENTING! men nästa helg tar jag igen det ;)
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0