första jobb-daan :D

äntligen!! så goda nyheter nu! har fått jobb på mälarpaviljongen :D skitmysigt cafe/matställe/förkrökställe ute vid vattnet. dit måste ni verkligen gå, o speciellt nu då lilla ja ska jobba där. sååå blir nog inge sundsvall för mej ändå. stannar kvar i hufudstaden :D känns jättebra. dock ska ja jobba på söndag sååå efter det bestämmer jag om jag tar det eller ej.
idah då, så ringde navid o ba. "eyy daniel, kan du jobba ikväll?" klart jag va fett på så gick dit. det var invnigning av mälarpaviljongen så massa kändisar o vänner va där. jag stod vid entren o gjorde typ ingenting. drack champagne! det gillat viiii :D stod där i 2.5h o fick fett mkt pengar. wiie. haha var sjukt roligt iaf
men nu blir det sängen för mej, imon är det min sista redovisning i skolan. min allra sista! ingenting mer i gymnasiet nu och det känns underbart <3
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0