Måndaag

en bild på lotta o mej från ihelgen. haha lotta ser rolig ut men jag själv tkr ja ser ganska "söt" ut (A)
måndag morgon ! usch denna "långhelg" gick väldans fort... inte alls okej hehe. men har iaf sovmorgon till 12.40 vilket alltid är najs. så det blir en lektion idag sen ska jag dra iväg till SATS och träna. har nåmligen fått ett sats kort av en kompis, dock står det hans personuppgifter o allt och kortet är ju personligt men hoppas de inte påpekar det:P
nu ska jag ta en långfrulle och se lite desperate housewives - sjuktmys ju!!!
//D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså ditt äckel hur kan du ens lägga ut den ?!?! JÄVLA IDIOT JAG FAN LACKAR PÅ RIKTIGT

2010-05-17 @ 16:36:03
Postat av: Anonym

pöööööösss faxo snuddis <3

2010-05-17 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0