najs lunch on the balcony <3

fan va härligt väder det var idag!! efter min träning ( jag kom in på sats) gjorde jag iordning lite frukt, 2 ägg o en macka o satte mej ute på balkongen i bara njööööt av värmen! känns som jag blivit lite brun iallafall men hoppas på mer, orka vara blek på studenten!!
ser inte det här gott ut!??!?!?!
imorgon är jag förresten ledig. eller... det är prov men känner mej osäker och till o med lärarna själva sa att om man känner sig osäker så kom inte på provet. Utan man ska komma till "uppsamlingsheatet". alltså för dom som missade första provet och den är nästa vecka. så jag har en hel vecka nu att plugga. UNDERBART!! är lite svårt liksom.
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0