nu var man igång :D

igår jobbade ja min första eller min riktiga första dag på mälis. det som va i onsdags va invigningen o då hade ja mer ett chilljobb hehe. igår fick ja springa med massa mat o hämtade disk från borden o allt. o ja. det gick väl ganska bra förutom att det första ja gör är att typ tappa allt mat från tallriken xD haha. typiskt mej. menmen den stora chefen sa att alla hade sagt det gått bra för mej så han sa att jag kunde fortsätta jobba där om jag ville. o det är klart ja vill! så nästa gång ja e där är på onsdag o sen söndag hehe :P men najs iallafall, jag stannar i sthlm!!!
helgen har annars varit väldans trevlig. gubbskiva på skolan i fredags. där lärare o vi i 3an satt o käka o det hälls massa tal o så. va smått mysigt. sen i lördags hade vi klassfest haha o det va fan roligt. har trots allt en ganska mysig klass <3
annars har det varit rätt lugnt. 4 dar kvar till studenten!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0