Undrar om man blir lite självlysande nue <3

gud va ja är trött! igår fick jag ställa min klocka på 05.40! att ställa klockan nån tid som börjar med "05" är inte okej. det är så psykiskt jobbigt. 05.59 och 06.00 är verkligen skillnad!
iallafall jag gick upp den tiden för att vi skulle med klassen dra iväg till kärnkraftverket ute i Forsmark. då jag va där fick jag reda på att vi var någonstans i skogen mitt emellan norrtälje och gävle - bra och veta liksom! och vad tyckte jag om vårt lilla studiebesök? jo, det va grymt tråkigt. vi fick ju inte se nått!!!! stenklumpar bara som iof innehöll massa radioaktiva saker men ändå. STENKLUMPAR!
då jag kom hem var jag helt slut, men kunde jag somna på kvällen? don't think so - nopps jag låg o vred mej i 2 hela timmar. somnade vid 00.30. inte alls okej. så att gå upp imorse var lite tungt
denna dag har annars varit ganska normal. kan skryta med att jag fick 0,5 p ifrån VG på biologi B provet - sweeeet*
nu blir det lite bilder :D nämligen från studiebesöket....
kylvatten utloppet från reaktorn 3.... detta var typ dagens höjdpunkt. ojoj va kul !!!!!!! host*
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0